Ahad, 20 Disember 2009

TERUS MENUJU KE PUNCAK..


Di malam yang terus berlalu menuju ke pagi.. aku terharu bila mengenangkan betapa bertuahnya aku bila berada dengan BOSS aku iaitu ZED ZAIDI.. aku sekarang dah pun bekerja dengan dia sebagai P.A.. dia ni memang sempoi gila.. dah la baik hati.. kebajikan aku tak yah cakap la memang betul2 dia ambil berat.. aku seakan-akan berubah banyak tau.. tempat yang tak pernah aku pergi, aku kene pergi bila ikut dia.. makan punya la best.. dia punya baik lagi baju pun dia bagi free je kat aku.. dah tu masa tempat shooting dia cakap dia nak tunggu dalam kete.. dia suruh aku pergi tanya kat ass.director bila scene dia nak buat kan? lepas tu dia suruh call je dia.. aku lupa pulak yang kredit aku habis.. aku pun cakap la kredit aku habis.. kau nak tahu dia buat ape? dia topupkan aku RM30.. sebelum ni tak pernah aku topup sebanyak tu.. paling banyak pun RM5 je..

Ok kita tutup bab tu dan kita teruskan dengan bab seterusnya.. kau penah baca tak blog ZED ZAIDI? kat blog dia tu dia ada tulis pasal PERSATUAN SENIMAN.. pada 18 disember 2009 aku pergi dengan dia lah kat FINAS.. ramai artis yang datang bagi sokongan dan mengundi.. aku pun terkejut bila tengok idola aku kan.. kau tahu sape? ZULHUZAIMY beb.. aku rasa macam tak caya je aku salam dengan dia.. last2 tu aku hajat nak amik la gambar dengan dia.. tapi dia dah balik.. lain kali laa.. selain ZULHUZAIMY ada ramai lagi artis.. antaranya adalah ABY YUS, LAN ZAILAN, ABON, YANK KASSIM, JOBOT, DATUK Y.H, Y.K, DYNAS dan ramai lagi lah.. kalau nak sebut memang panjang la huraian aku kali ni.. tapi aku gembira sangat2.. ni lah kali pertama aku merasakan hidup didalam dunia artis.. krew MELODI pun ada sama.. yang selalu aku tengok kat tv je.. ok sekarang ni aku pun dah ngantok dan aku rasa elok lah aku chow dulu.. gud nite malaysia.. hehe....

1 ulasan:

  1. byk btul blog yg mu ada..aku xtau hok mana 1..ape2 pun semoga mu trus berjaya dgn ape yg mu hajati..

    BalasPadam