Jumaat, 12 Februari 2010

PERANCANGAN AKU.

Assalamualaikum..

Lama jugak aku tak bagi salam kat blog aku ni.. asyik bagi ayat2 yang tak seberapa je bila pembukaan blog aku ni kan? ok sekarang ni aku nak citer pasal keje aku pulak.. asyik2 korang baca pasal cinta je yang aku bagi.. kali ni lupakan kisah cinta tu k.. hehe.. kerjaya.. sedar tak sedar aku ni dah setahun kot jadi pelakon extra.. tapi job tetap sama macam dulu.. sikit2 je.. dan jadi p.a kepada zed zaidi aku rasa dah nak masuk 3 bulan kot.. bila jadi p.a zed ni lah aku seolah-olah baru masuk dalam bidang seni yang sebenar.. mana tak nya benda yang aku tak penah tahu sebelum ni macam mana nak jadi seorang pelakon aku dah jadi tahu.. tak rugi aku terima tawaran jadi p.a dia 3 bulan yang lepas.. sekarang ni bila dah tahu sikit2 perkara dalam bidang ni aku rasa aku bukan nak berlakon je.. aku pasang impian untuk jadi penulis skrip.. menulis lirik dan mencipta lagu.. biar suatu hari nanti aku nak orang kenal aku dengan serba boleh.. bukan hanya boleh berlakon je.. kalau ada rezeki menyanyi pun aku akan cuba.. tapi itu cuma perancangan jelah.. hehe.

Pengalaman aku membuat lagu dah ada.. sebab aku ni boleh la main gitar sikit2.. dulu aku penah la buat lagu untuk aku main dengan band aku.. tapi sayang band aku tak boleh pergi.. tinggal kenangan je.. lagu yang penah aku buat kalau tak silap aku dah 5 kot.. tapi aku ni jenis layan lagu rock kapak.. jiwang2 tu biasa laa.. semua lagu yang aku buat tu untuk awek walaupun aku takde awek masa tu kan? hehe.. jadi sekarang ni lagu2 tu aku dah lupa macam mana dan terpaksa aku cari balik kod2 lagu tu dan cari balik rentak lagu tu.. walaupun agak susah nak dapatkan semula.. pasal tulis skrip pulak aku ni takde pengalaman lagi.. jadi bila nak buat citer tu memang susah laa.. nak susun satu persatu jalan citer tu memang kene perah otak jugak la.. lepas tu nak buat watak satu2 tu pun merumitkan jugak.. jadi walau macam mana pun kita sama2 tunggu laa.. jadi ke tak jadi perancangan aku ni.. apa2 hal orait saja.. hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan